ZarzÄ…dzenie Nr 60/06 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 27 lipca 2006r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 21 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) w sprawie zasad powoływania członków Komisji Przetargowej oraz trybu jej pracy, zarządzam co następuje:
§ 1 Powołuję Komisję Przetargową w składzie: 1. Marian Gadziński - Przewodniczący 2. Jan Trzciński - Członek 3. Sylwia Mietlicka - Członek 4. Magdalena Wilińska - Członek 5. Tomasz Radacz - Sekretarz
§ 2 Nadaję Regulamin Pracy Komisji Przetargowej, stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§ 3 Powoływanie biegłych i rzeczoznawców następować będzie drogą odrębnych zarządzeń.
§ 4 Traci moc Zarządzenie Nr 9/05 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 18 stycznia 2005r.
§ 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 60/06 z dnia 27 lipca 2006r.
Regulamin Pracy Komisji Przetargowej
§ 1 Komisja Przetargowa jest komisją stałą, realizującą zadania wynikające z ustawy oraz Regulaminu.
§ 2 1. Komisja składa się z 5 członków w tym Przewodniczącego i Sekretarza. 2. Status członka Komisji wygasa z chwilą wyłączenia, odwołania, rozwiązania stosunku pracy lub powołania nowej komisji.
§ 3 1. Członkowie Komisji podlegają wyłączeniu z postępowania o zamówienie publiczne w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 17 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Burmistrz powołuje nowego Przewodniczącego Komisji i powołuje nowego członka Komisji na miejsce innego wyłączonego z postępowania. 3. Decyzje w sprawach o których mowa w § 4 podejmowane są na piśmie i niezwłocznie doręczane Przewodniczącemu Komisji oraz członkom Komisji, których dotyczą bezpośrednio.
§ 4 1. Komisja podlega Burmistrzowi. 2. Członkowie komisji są powoływani i odwoływani przez Burmistrza. 3. Komisja przedkłada Burmistrzowi sprawozdanie z działalności po zakończeniu prac Komisji. 4. Sprawozdanie z działalności komisji powinno zawierać: - liczbę, przedmiot i wyniki postępowań o zamówienie publiczne, - informację o wniesionych protestach i odwołaniach oraz ich rozstrzygnięciu, - ewentualne wnioski dotyczące usprawnienia pracy komisji, - inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia niezbędne Burmistrzowi do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 5 Do zadań Przewodniczącego Komisji należy: 1. Zwoływanie posiedzeń Komisji. 2. Przewodniczenie obradom Komisji w tym udzielanie i odbieranie głosu. 3. Odbieranie oświadczeń o jakich mowa w art. 17 ustawy od członków Komisji oraz biegłych i rzeczoznawców, a także osób podpisujących umowy z oferentami i włączenie tych oświadczeń do dokumentacji postępowania, dokonywanie podziału zadań między członków Komisji i wydawanie im poleceń związanych z udziałem w pracach Komisji. 4. Nadzorowanie prawidłowego przebiegu postępowania w tym prowadzenia dokumentacji, a w szczególności protokołu postępowania o zamówienie publiczne. 5. Informowanie Burmistrza jednostki o problemach związanych z pracą Komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu. Przedkładanie Burmistrzowi jednostki: - dokumentów, o których mowa w pkt 3, - dokumentacji do Urzędu Zamówień Publicznych, w tym dokumentów dotyczących ogłoszeń oraz związanych z wniesieniem odwołania, - propozycji rozstrzygnięcia protestu lub sposobu postępowania w przypadku wniesienia odwołania, - propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub zawarcie umowy w przypadku zamówienia z wolnej ręki, - informacji cenowej o roboty budowlane, - innych dokumentów związanych z przebiegiem postępowania. 6. Występowanie do Burmistrza jednostki z wnioskiem o powołanie biegłych lub rzeczoznawców.
§ 6 Do zadań Sekretarza Komisji należy prowadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne w tym: 1. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia wartości zamówienia oraz kwoty jaka Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. 2. Przygotowanie niezbędnych druków w tym wzorów oświadczeń. 3. Przygotowanie pism przedkładanych Burmistrzowi przez Przewodniczącego Komisji. 4. Przygotowanie pism do oferentów. 5. Przygotowanie kompletu dokumentacji do Urzędu Zamówień Publicznych w tym dotyczących ogłoszeń oraz wniesieniem odwołania. 6. Przygotowanie wszelkich innych materiałów niezbędnych do odbywania posiedzeń Komisji.
§ 7 1. Komisja obraduje na posiedzeniach zwoływanych przez Przewodniczącego Komisji w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego. 2. Posiedzenia odbywają się w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie.
§ 8 Członkowie Komisji obowiązani są wykonywać powierzone im zadania ze szczególną starannością - mając na uwadze obowiązujące przepisy prawa i interesy Zamawiającego.
§ 9 1. Decyzje Komisji zapadają zwykłą większością głosów. 2. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego Komisji.
§ 10 Przygotowując postępowanie o zamówienie publiczne Komisja w szczególności: 1. Określa czy zachodzi konieczność powołania biegłych i rzeczoznawców w tym osób, których pomoc będzie niezbędna przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Podejmuje decyzje w sprawie ewentualnego przeprowadzenia wstępnej kwalifikacji oferenta.
§ 11 1. Indywidualnej oceny ofert członkowie Komisji dokonują wyłącznie w oparciu o uprzednio określone kryteria ocen. 2. Jeżeli kryteria zostały opisane za pomocą wzorów zamiast uzasadnienia indywidualnej oceny można sporządzić zbiorcze zestawienie oceny ofert. Także i w tym przypadku stosuje się wyłącznie kryteria oceny ofert ustalone w specyfikacji, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert.
|